poniedziałek, 16 stycznia 2012

“Nigdy i na zawsze” ♥

Witajcie ;)

Dzisiaj miałam fizykę i matmę. :D Więc nie jest źle, ale moje plecy i tak już cierpią ;( HELP :( Niestety, trzeba to jeszcze przetrzymać. Nie wiem ile, ale mam nadzieję, że docent mi w sobotę powie. Liczę na to. Doczytałam dzisiaj do końca “12 prac Herkulesa” Na ogól lektury szkolne są nudne. Choć są wyjątki jak np. “Opium w rosole” To czytałam z przyjemnością. Reszta masakra. Chociaż przyznam, że “12 prac Herkulesa” częściowo mnie zaciekawiła, książka detektywistyczna, więc nie mogłam się doczekać, kiedy sprawa się rozwiąże ,kto będzie winien i wgl. ;) Więc nie tak źle. ;) Myślałam ,że dzisiaj nie będzie już listonosza, ale się myliłam, przyniósł mi książkę ♥ Więc wkrótce zabiorę się za czytanie. Dziś moje oczy są zmęczone.

IMG_2549

IMG_2555

IMG_2557

IMG_2558

Dopóki tutaj jesteś, ważne jest, kim jesteś... Kiedyś to zrozumiesz.

56 komentarzy:

  1. MMMMM
    I wish I had enough time to read!
    Dzięki za wsparcie przy okazji :)
    Fajnie, że mam cię jako moją obserwatorkę
    Fajnie, że prowadzisz bloga ;)
    xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę to przeczytać ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna okładka tej książki ! :D Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za książka ? Bo zaciekawił mnie tekst ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, ciekawie się zapowiada ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ ja tu lubię do Ciebie zagladać! masz takie mądre przemyślenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie :) Jak przeczytasz to daj krótką recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety lektury są zazwyczaj nudne, ale jakby nie było trzeba je czytać :x
    No właśnie mam nadzieję, że nie stopnieje i jeszcze ulepię z kimś w tym tygodniu bałwana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak cie zaciekawi ksiazka napisz recenzję, bardoz bym prosiła :)
    zapraszam! dodamy?:*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czytałam jej, jak byś mogła to napisz wrażenie o książce, gdy ją juz przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka może być ciekawa, a filmik super ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego czytania ! ^^
    Okładka zachęca do czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniaj książki po okładce :D ale też mnie zachęciła, a głównie jej opis ;) i dzięki ;)

      Usuń
  13. też nie przepadam za lekturami .

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki :) kiedyś dużo czytałam, ostatnio też do tego powróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo no ja właśnie mam zadane do czytania to coś tam w rosole ;ppp . no ale nigdzie nie mogę znaleść tej książki . ani nigdzie nie ma do wypożyczenia ani nigdzie nie ma do kupienia -,- . Ale dzięki bo przynajmniej zmotywowałaś mnie do przeczytania ;) .

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję , że miło będzie się czytało .;)

    nie lubię lektur , wolę czytać coś od siebie *.*

    pozdrawiam , cameya ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. wbijaj do mnie :D
    zagłosujesz?
    będę wdzięczna ;)
    fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. I love reading!!! It's always a relaxing time for me!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Żyję od ponad tysiąca lat. Umierałem wiele razy. Zapomniałem, ile dokładnie." podoba mi się ten cytat z książki < 3

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie przepadam za lekturami.. większość trudno doczytać do końca.. :<

    OdpowiedzUsuń
  21. o czym jest ksiązka... ? podoba mi sie już sama okładka i tytuł < 3 to już coś ! :D no ja też miałam matme i fizyke + chemie ; ( .. ale przeżyłam ^^..

    OdpowiedzUsuń
  22. widze, że lubisz czytać książki :) więc życzę miłego czytania:)
    Ja już na szczęście rozpoczęłam ferie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. z tego co widzę to zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha filnik z Jasiem po prostu mnie rozwalil na lopatki! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hej kochana!:* właśnie zostało kilka dni konkursu u mnie! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za komentarz!;)
    Haha!! Fajna piosenka!!;D
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak przeczytasz książkę to powiedz jaka była ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. musze chyba ją przeczytać . rób zdjęcia stronom i dodawaj hiih ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten filmik ^^ Już się go zaczęłam uczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. poprosiłam już mamę, żeby jak znajdzie ją w sklepie to mi taką książkę kupi ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. ouff. w końcu udało się tu dotrzeć ...
    Napisalam Ci wiadomość na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog.! =)

    Zapraszam również do mnie. ;)
    http://the-magickitchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tutaj możesz skomentować mój post ♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) ♥ Jeżeli zostawisz tu ślad, ja zostawię go u Ciebie :)♥